Dane uczelni: zmiana nazwy, limit miejsc, osoba kontaktowa - jak edytować?

Należy zalogować się do systemu przez https://kozminski.lightning.force.com/

Z paska na górze należy wybrać opcję „Accounts”
 

Aby zobaczyć listę wszystkich uczelni partnerskich, na pasku poniżej należy wybrać opcję „Universities

Aby sprawdzić szczegóły na temat danej uczelni, należy kliknąć na jej nazwę w kolumnie „Account name”. Wówczas system automatycznie otworzy nową zakładkę zawierającą wszystkie dane uczelni.

Szczegóły dostępne są w zakładce „Account Name” po prawej stronie:

Struktura danych:
1. 
Nazwa uczelni
2. Kampusy na danej uczelni
3. Podział na poziomy studiów (Bachelor, Master, PhD)
4. Podział na kierunki studiów, na które studenci mogą aplikować.

Po kliknięciu na nazwę danej uczelni nastąpi przekierowanie (nowa karta w systemie) do konta uczelni.

W tym miejscu edytować można:

  •  Dane uczelni partnerskiej

Po kliknięciu na Campus wyświetlają się bardziej szczegółowe dane (tutaj można edytować dane):

  •  Liczba miejsc dostępnych dla studentów w programie wymiany międzynarodowej
  • Kontakt do koordynatora z uczelni partnerskiej;
  • Adres;
  • Strona internetowa;
  •  Fact sheet oraz ewentualnie inne dostępne dokumenty (dodanie następuje po kliknięciu „Add files”) 
 

Aby dodać dokument, należy kliknąć "Add files"

 

Następnie, należy wejść na dodany załączniki i kliknąć na strzałkę znajdującą się po prawej stronie oraz wybrać "Share":



W kolejnym kroku należy zdecydować o tym, kto będzie miał dostęp do plików. Należy kliknąć w "Who can access" i aktywować dostęp:

Zachowaj ustawienia klikając "Done".

 Kontakt z BWZ Klik