Druk wniosku o zapomogę

Wnioski o zapomogę na rok akad. 2023/24 NIE BĘDĄ wypełniane w e-wnioskach. 

Druk wniosku - pobierz tutaj (druk na rok akad. 2024/2025 zostanie zamieszczony 01.10.2024 r.)

Wniosek należy wydrukować, podpisać  i złożyć w  Biurze ds. Stypendiów i Studentów Niepełnosprawnych lub wysłać pocztą na adres uczelni.

Do wniosku należy dołączyć dokumenty potwierdzające opisaną we wniosku sytuację. Dokumenty należy wymienić na końcu wniosku, aby utworzyć listę dołączonych dokumentów. Zgodnie z numerem na liście należy ponumerować dokumenty (jeżeli dokument składa się z kilku stron, każdą z nich należy opatrzyć tym samym numerem, wpisując w prawy górny róg numer dokumentu zgodny z numerem na liście we wniosku). Lista dokumentów jest konieczną częścią wniosku! 

Studenci z niepełnosprawnością, którzy potrzebują pomocy przy wypełnianiu wniosku lub dostępu do druku dostosowanego (np. powiększona czcionka) – proszeni są o zgłoszenie tego na adres [email protected].