Gdzie należy zgłosić/wyjaśnić nieprawidłowości danych/ informacji znajdujących się w Wirtualnej Uczelni?
Student zobowiązany jest bezzwłocznie powiadomić Uczelnię o zmianie nazwiska, adresu zamieszkania, adresu do korespondencji oraz numeru telefonu kontaktowego.
Prosimy o aktualizowanie danych kontaktowych za pośrednictwem Wirtualnej Uczelni (zakładka Aktualizacja danych kontaktowych).
Zmiana imienia lub nazwiska dokonywana jest na podstawie stosownego dokumentu przedłożonego w dziekanacie (odpis aktu małżeństwa, decyzja administracyjna o zmianie imienia lub nazwiska, orzeczenie sądu).
Niezgodności dotyczące:
- spraw finansowych można wyjaśnić w dziekanacie lub w Dziale Księgowości;
- uzyskanych ocen należy wyjaśnić u wykładowcy prowadzącego przedmiot;
- planu zajęć lub danych osobowych należy wyjaśnić w dziekanacie.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
Dziekanat KIBS Klik
Dziekanat Prawa Klik
Dziekanat ZiF Klik