Gdzie należy zgłosić/wyjaśnić nieprawidłowości danych/ informacji znajdujących się w Wirtualnej Uczelni?

Student zobowiązany jest bezzwłocznie powiadomić Uczelnię o zmianie nazwiska, adresu zamieszkania, adresu do korespondencji oraz numeru telefonu kontaktowego.
Prosimy o aktualizowanie danych kontaktowych za pośrednictwem Wirtualnej Uczelni (zakładka Aktualizacja danych kontaktowych).

Zmiana imienia lub nazwiska dokonywana jest na podstawie stosownego dokumentu przedłożonego w dziekanacie (odpis aktu małżeństwa, decyzja administracyjna o zmianie imienia lub nazwiska, orzeczenie sądu).

Niezgodności dotyczące:
- spraw finansowych można wyjaśnić w dziekanacie lub w Dziale Księgowości;
- uzyskanych ocen należy wyjaśnić u wykładowcy prowadzącego przedmiot;
- planu zajęć lub danych osobowych należy wyjaśnić w dziekanacie.

 

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

Dziekanat KIBS Klik

Dziekanat Prawa Klik

Dziekanat ZiF Klik