Jak aplikować o dofinansowanie udziału w konferencji krajowej?

Aby ubiegać się o dofinansowanie udziału w konferencji  krajowej należy złożyć w Biurze Badań Naukowych i Rozwoju Kadry wypełniony wniosek wraz w wymaganymi załącznikami:

  • potwierdzeniem przejęcia referatu od organizatorów konferencji / programem konferencji,
  • tekstem referatu lub jego abstraktem,
  • danymi do płatności za opłatę konferencyjną.


Przypominamy, że udział w konferencji krajowej bez referatu jest finansowany tylko w przypadku Zjazdów Katedr.

O decyzji Prorektora ds. Badan Naukowy i Rozwoju Kadry ws. wniosku wnioskodawca informowany jest przez Biuro badań Naukowych i Rozwoju Kadry. Wiadomość e-mail wysyłana do wnioskodawcy zawiera jednocześnie instrukcję przypominającą, o jakich formalnościach należy pamiętać, aby Uczelnia mogła rozliczyć delegację.

Wzór wniosku