W jaki sposób powinnam/powinienem poinformować uczelnię o swoich publikacjach i innych osiągnięciach naukowych?
Zgodnie ze Statutem ALK są Państwo zobowiązani do uzupełniania danych publikacyjnych i innych danych związanych z prowadzeniem działalności naukowej oraz profesjonalnej w systemie Dorobek Naukowy oraz udokumentowanie publikacji poprzez złożenie w Biurze Obsługi Działalności Naukowej następującej dokumentacji: • w przypadku monografii: oryginału publikacji lub kopia: strony tytułowej, spisu treści, innych stron zawierających istotne dla oceny informacje, takie jak np. wydawnictwo, spis rozdziałów, miejsce i czas wydania, afiliacja autora • dodatkowo w przypadku rozdziału kopii strony rozpoczynającej rozdział autorstwa danego nauczyciela akademickiego
w przypadku artykułu kopia całego artykułu wraz ze spisem treści jaki się pojawił w danym wydaniu
• w przypadku udziału w konferencji: abstrakt referatu i program konferencji.
Powyższe dane: • Pojawiają się w Pani/Pana wizytówce na stronie ALK; • Podlegają weryfikacji podczas okresowej oceny nauczycieli akademickich; • Na ich podstawie jest przygotowywana lista publikacji do Nagrody Rektora za prace badawcze; • Przedstawiane są w rankingach i akredytacjach.
Wszystkie informacje o publikacjach wraz z załącznikami prosimy przesyłać na adres: [email protected]