W jaki sposób powinnam/powinienem poinformować uczelnię o swoich publikacjach i innych osiągnięciach naukowych?

Zgodnie ze Statutem ALK są Państwo zobowiązani do uzupełniania danych publikacyjnych i innych danych związanych z prowadzeniem działalności naukowej oraz profesjonalnej w systemie Dorobek Naukowy oraz udokumentowanie publikacji poprzez złożenie w Biurze Obsługi Działalności Naukowej następującej dokumentacji: 
•       w przypadku monografii: oryginału publikacji lub kopia: strony tytułowej, spisu treści, innych stron zawierających istotne dla oceny informacje, takie jak np. wydawnictwo, spis rozdziałów, miejsce i czas wydania, afiliacja autora
•       dodatkowo w przypadku rozdziału kopii strony rozpoczynającej rozdział autorstwa danego nauczyciela akademickiego
  • w przypadku artykułu kopia całego artykułu wraz ze spisem treści jaki się pojawił w danym wydaniu
•       w przypadku udziału w konferencji: abstrakt referatu i program konferencji.

Powyższe dane:
•       Pojawiają się w Pani/Pana wizytówce na stronie ALK;
•       Podlegają weryfikacji podczas okresowej oceny nauczycieli akademickich;
•       Na ich podstawie jest przygotowywana lista publikacji do Nagrody Rektora za prace badawcze;
•       Przedstawiane są w rankingach i akredytacjach.

Wszystkie informacje o publikacjach wraz z załącznikami prosimy przesyłać na adres: [email protected]