Parking FAQ
Najczęściej zadawane pytania:
1. Jakie są obowiązujące stawki za parkowanie?
Obowiązują następujące stawki:
- Stawki dla studentów (słuchaczy) – osób posiadających aktywny e-mail w domenie ALK:
- Stawka dzienna: 3 zł za każdą godzinę, do godziny 16:59.
- Stawka nocna: 3 zł za cały okres od 17:00 do 6:59.
- Stawki dla osób spoza społeczności ALK (podobne do dotychczas obowiązujących):
- Stawka dzienna:
- Pierwsza godzina: 7 zł
- Druga godzina: 10 zł
- Trzecia i każda kolejna godzina (do 16:59): 10 zł
- Godziny są sumowane.
- Stawka nocna: 3 zł za cały okres od 17:00 do 6:59.
2. Czy mogę udostępniać mój QR kod innym osobom?
- Nie, kod QR jest indywidualny i przypisany tylko do Ciebie. Nie można go udostępniać osobom postronnym. Tylko jedna osoba może w ciągu dnia wjechać na teren parkingu na podstawie wpisanej rejestracji lub kodu QR.
3. Co jeśli zgubię swój kod QR?
- Możesz wygenerować nowy klikając opcję „zmień kod qr”.
4. Jak mogę otrzymać fakturę za płatność za parking?
- Aby otrzymać fakturę za płatność za parking, uprzejmie prosimy o przesłanie wiadomości na adres [email protected], zawierającej niezbędne dane do wystawienia faktury oraz, jeśli to możliwe, potwierdzenia przelewu. Prośbę o fakturę należy przesłać niezwłocznie po zasileniu portfela, co znacznie ułatwi i przyspieszy proces wystawienia dokumentu.
5. W jakich godzinach mogę parkować pojazd?
- Parking czynny jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Jednak Maksymalny czas postoju to 120 godzin. Postój przekraczający ten czas wymaga uzyskania zgody, wyrażonej w formie korespondencji elektronicznej, po uprzednim dokonaniu zgłoszenia na adres e-mail: [email protected] .
6. Gdzie mogę zaparkować motocykl lub rower?
- Motocykle i rowery można parkować bezpłatnie we wiacie za budynkiem D (wjazd do wiaty znajduje się przy szlabanie prowadzącym na parking pracowniczy D) lub na miejscach dedykowanych dla jednośladów przy wejściu do budynku B (wjazd przez parking studencki, objeżdżając budynek C).
7. Jak mogę edytować rejestrację?
- Aby edytować numer rejestracyjny, wystarczy wpisać nową rejestrację w myKozminski w zakładce Mój Parking i zapisać zmiany. Twoje dane zostaną automatycznie zaktualizowane.
8. Czy mogę wpisać więcej niż jedną rejestrację?
- W systemie można wpisać tylko jedną rejestrację. W przypadku zmiany samochodu, łatwo edytujesz numer rejestracyjny, wpisując nowy w portalu myKozminski i zapisując zmiany
REGULAMIN PARKINGU